2008. október 10., péntek

HÁZIKÓ Miss Scotty MÓDRA


Sziasztok!

Én is elkészítettem a kis házikómat. Én a filcet részesítettem előnyben. A filc esetében nem kell foglalkozni a szín és fonák oldalakkal és a kifordítással sem kell bajlódni. A házon lévő díszeket, valamint az üdvözlő feliratot varrtam fel először, majd összevarrtam a házat, a tetőt, az üdvözlő feliratot. Jött a kitömés, a nyílások összevarrása, majd a háztető házhoz rögzítése és a szalag felrögzítése.

A házikót a nagyobbik lányom ovis-csoportjának ajándékoztam, ami azóta már egy ír ház ajtaját díszíti. Az egyik anyukának annyira megtetszett, hogy megvette és ajándékba vitte egyik ír ismerősének.

4 megjegyzés:

ezkriszti írta...

Hmmm... A filc jó ötlet. Korábban a mit hová fordítunknál elvesztettem a fonalat, de filcnél ez mind kimarad.
Jó meleg házikó lett.

Monika írta...

de jó ötlet!!!!!
NAGYON szép lett!És a színei....Ügyes vagy!!!

Miss Scotty írta...

Köszönöm!

Unknown írta...

Sziasztok! Ne haragudjatok, de ha nyitott a blog, akkor szívesen csatlakoznék az alkotók közé. 3éve végeztem a szabómester szakkézpő iskolában,és most egyre több apróbb, vagy nagyobb dolog késül az otthonomban, a varrógép pattogó tűje alatt. Tetszik amit csináltok, és megtisztelő lenne a csapat tagjává válni.