2008. június 5., csütörtök

Májusi közös, Amaranta táskája









Ezt a két anyagot nagyon szeretem külön-ülön, és most már együtt is. Véletlenül kerültek egymás mellé és akkor belém csapott a felismerés, hogy klasszak lennének együtt. A rózsás anyagra vékony melegítő közbélést vasaltam, hogy tartása legyen (köszönet az ötletért Kdattának) a közepét a rózsáknak gyöngyökkel öltöttem át, ez fogja hozzá a másik anyagot. A ferdepánt saját művem, még sosem csináltam ilyen hosszút, meg is égettem kicsit a kezemet a vasalóval (mert rajta hagytam a gőzt), de megérte. Nem kapott bonyolult tűzésrendszert, de nem is bírta volna el az anyag. Nekem tetszik, szeretem :-)

3 megjegyzés:

bruercsi írta...

Nagyon klassz lett a táskád!
bruer

Ahama írta...

Nagyon jó lett. Igazi nagy durranás a két totálisan elütő anyag összehozása. Kifordítható? Mert akkor hangulatjelző táska is lehet :)

mmama írta...

Bátraké a szerencse !
a két teljesen más anyag összeházasitása, eszembe sem jutott volna, és jó lett.