2008. június 12., csütörtök

Varrósarok

Megmutatod a tiédet?

Ezzel a kérdéssel írtam egy posztot a saját blogomba. Aztán Ahamának az a remek ötlete támadt, hogy ezt akár ide is betehetnénk. És tényleg, miért ne?!
:o)
Szóval én szívesen megmutatom az enyémet, bár még mindig nincs kész teljesen. Tavaly novemberben készült el, édesapám, aki asztalos, készítette az én terveim alapján. /Tulajdonképpen ez volt a névnapi ajándékom. :o)/


Persze könnyű így tervezni, hogy az ember csak odaadja a kis rajzát, aztán a szakember pedig megcsinál mindent.
Szegény néha csóválta a fejét, tudniillik nálunk semmi sem szabvány méret szertint készült, de mi sem vagyunk átlagosak, miért pont a varrósarok lenne a kivétel? :o))

Szóval elkészült és én boldogan vettem birtokba. Azóta százszor átpakoltam már a benne lévő cuccaim egy részét, hogy mindig a legideálisabb képet lássam, illetve minden éppen kézre essen. Apa még készít nekem hozzá egy szuper kis cérnatartót is a mostani üzenőtábla helyére. Már csak azt nem tudom, hogy azok a dolgaimat hová teszem majd. :o))

Kíváncsian várom az újabb bejegyzéseket! :o) Ki hol alkotja a szebbnél szebb műveit!? ;o)

Nincsenek megjegyzések: