2008. július 10., csütörtök

Az én kezem

Exi! Nekem tetszik az ötleted és a kezed is! Én szeretnék ilyen szép sima kezet nagyi koromban is. Bár ahogy most elnézem a sajátjaimat, erre sanszom sincs... ;o)
Nézzétek el nekem, hogy a balt fotóztam le, de mivel egyedül voltam másként nem tudtam. :o) A jobb ugyanez, csak pepitában.
Alapvetően nem vagyok kibékülve a kezeimmel. Ráncosak, rettenet száraz a bőröm, a körmöm mellett pedig a rendszeres manikűr ellenére is folyton bereped a bőröm.
Valószínűleg túl sokat használom a kezeimet. :o)))
Szóval ilyen az enyém.

1 megjegyzés:

bruercsi írta...

Szép, ápolt kezed van! A ráncokon mit vagy úgy leakadva, ha egy 5 éves ilyen pózban tartja a kezét, annak is vannak ráncok! A ráncok nem számítanak! Nekem. Legalábbis a kézen nem! De milyen rafkos vagy! Cérna a kézbe? Vajon miért? ;) Nekem tetszik a kezed! A hibákat csak Te látod!