2008. május 20., kedd

Janome 2041 Harmony

Ilyen. Szep es okos :)
VAn 17 programja, overlock es meg sok egyeb. Nekem nagyon bejon. Van rajta 1menetes gomblyukazas. azzal azert meg neha gondjaim akadnak, de latszik, h en cseszek el vmi, mert neha meg gyonyoruen sikerul. Nagy bajom a hagereje, mert nem lehet vele gyerkoc alvasidejeben varrni :) de valszeg ez eleg egyeni szocproblemam....
a magyar nyelvu utmutato egy fenymasolt sz*r, kepek nelkul. ezert eleg morcos voltam. mivel jol tudok angolul nem mentem reklamalni, de azert erre egy forgalmazonak nem kene blaziroznia....
igazbol semmi negativumot nem tudok rola irni az aran kivul. masreszrol ha hazi hasznalatra, soktizevig tervezi az ember a gepvasarlast akkor szerintem jo valasztas.
Van meg egy gepem, de az egy padlason porosodik vagy 25 eve :( Eredeti 1920 evek kornyeki allvanyos/asztalos labbalhajtos singer. gyonyoru darab. arra var, h nagyobb lakasba/hazba koltozzunk. es akkor jon velem. ha nem is mukodik mutargykent szerintem nagyon nagyon szep :)

1 megjegyzés:

Kata írta...

Az a vicc, hogy a 6 számjegyű
Pfaffomhoz is csak egy saláta, egy fénymásolt vacak a használati utasítás... A hangerő sajnos szerintem nem egyéni problémád. Egy idő után minden gép hangosabb lesz. Legalábbis így a 3 elfogyasztott gép után ezt tapasztalom. ;o)